Receba atualizações semanais, vagas novas e avaliações

Avaliações de funcionários da empresa Fujitsu: Medewerker Klantenservice (m/v)

Cargo
Medewerker Klantenservice (m/v)4 avaliações
Local
Portugal4 avaliações
Encontradas 4 avaliações correspondentes à pesquisa
Ver todas as 1927 avaliações
4,0
Aangename werkervaring
Werken bij Fujitsu is een aangename ervaring. Ik heb er heel veel geleerd met betrekking tot ICT en technische problemen oplossen met Computers.

Veel geleerd over het omgaan met klanten en problemen zo snel mogelijk op te lossen ookal moet je hier af en toe hulp voor vragen bij collegas met meer ervaring. We hebben een groot aantal mensen werken bij Fujitsu/ING maar we weten toch als een team te functioneren.

Doordat ING zoveel verschllende applicaties gebruikt kom je elke dag wel problemen tegen die nieuw zijn voor je en die een uitdaging vormen.

De collega's zijn behulpzaam, vriendelijk en gezellig en er worden een heleboel activiteiten gepland voor de werknemers.
Vantagens
Werken met uitzicht op het benfica stadion
Desvantagens
wisselende diensten
5,0
Top bedrijf
Ik heb niet zo lang bij Fujitsu gewerkt omdat ik terug ging naar Nederland maar de korte tijd dat ik er heb gewerkt heb ik het er ontzettend naar mijn zin gehad. De werksfeer is super en ze doen veel aan cursussen en trainingen. Ze zijn ook zeer flexibel met uren en vrije dagen. Ik heb alleen maar positieve ervaringen over Fujitsu Lissabon.
Desvantagens
Geen
2,0
Cultura Corporativa
Mooie werk locatie, geen leuke sfeer
Slecht gestructureerd en geen goede trainingen. Alles geleerd door zelf initiatief te tonen. Geleerd over IT processen.
Vantagens
Locatie
Desvantagens
Sfeer en doorgroeimogelijkheden
4,0
Cultura Corporativa
Goede werkomgeving en goede doorstroom mogelijkheden
Dagelijks ontvangt iedere Agent rond de 30 telefoontjes van gebruikers waarin verschillende soorten problemen kunnen voorkomen. Liggend aan het probleem, proberen wij het direct op te lossen. Als dit niet mogelijk is, sturen wij dit door naar de verschillende groepen die in een specifieke richting gespecialiseerd zijn. Dezelfde procedures voeren wij uit bij emails die dagelijks verzonden worden door de gebruikers.
Het is niet makkelijk om dagelijks met andersmans problemen om te gaan, aangezien niet iedereen met dezelfde rust en dezelfde manier met een probleem omgaat.

De werksfeer en werkomgeving is in het algemeen goed in het bedrijf en er zijn goede doorstroom mogelijkheden als er goed en veel interesse hierin wordt getoond.
Classifique uma empresa recente
Partilhe a sua experiência para ajudar outras pessoas
Perfil Solicitado
Deseja saber mais acerca do trabalho aqui?
Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "Fujitsu". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.
Avaliação geral
161
113
Avaliação por categoria
3,6
Equilíbrio entre o trabalho/vida pessoal
3,4
3,2
3,2
3,4
Cultura
Avaliações da empresa Fujitsu por local