Avaliações de funcionários da empresa HILTI: Regional Manager

Encontramos 10 avaliações relacionadas à sua pesquisa. Ver todas as 739 avaliações
4,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Balanced and Fun
Regional IT Manager (Funcionário Atual) –  Dubai15 de Junho de 2019
Hilti is indeed a great place to work; sometimes management is not transparent or is self-contradictory to the corporate culture it promotes. Having said that the stability and benefits are top notch and you can expect always that you will grow
Vantagens
Benefits, long service recognition with great perks
Desvantagens
Not all team leaders follow the culture; autocratic environment
Esta avaliação foi útil?Sim 1NãoDenunciar
3,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Great Culture
Regional Marketing Manager (Funcionário Atual) –  Dubai26 de Março de 2019
Hilti believes in people development, though there duplication of work and overlap of responsibilities which wastes energy and reduce productivity....
Esta avaliação foi útil?Sim 2NãoDenunciar
2,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
A great company culture being ruined by Micromanagement
REGIONAL MANAGER - British Columbia, Canada (Funcionário Atual) –  Vancouver, BC18 de Setembro de 2017
Bad Pay
Micro Management
No job growth unless mobile
Very hard business processes
High Duplication of efforts
High corporate politics
Whatever you do is never enough
Managed by 50 KPIs
Vantagens
job security, nice people (mostly)
Desvantagens
Bad Pay, Micro Management, No job growth unless mobile
Esta avaliação foi útil?Sim 3Não 1Denunciar
4,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Great company with mediocre upper management...
Regional Manager (Funcionário Atual) –  United States18 de Abril de 2017
...in some divisions and market organizations. Excellent culture though and lots of change each year. The company needs managers who understand and take feedback from front line employees instead of making unilateral decisions.
Esta avaliação foi útil?Sim 1NãoDenunciar
4,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Really a Great Place to Work in
Regional Manager - Service (Ex-funcionário) –  Bangalore, KA16 de Junho de 2015
Repair Operations
• Heading repair Operations of four repair centers in South India.
• Leading a team of 15 service Engineers.
• Training and Technical skill up gradation of Service Engineers.
• Supporting Sales by application training and demo support.
• Conducting Customer Representative training Program.
• Handling Customer complaints of region.
• Improving Customer satisfaction.
• Root cause analysis for repeat repair complaints, corrective action and feedback.
• Setting Region targets and quarterly review and follow up.
• Handling application issues of customers to improve efficiency of Machines.
Esta avaliação foi útil?SimNãoDenunciar
3,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Great brand, Great processes
REGIONAL PRODUCT MANAGER (Funcionário Atual) –  Dubai, DU11 de Novembro de 2013
Brand opens door for you.
Great products.
Premium products
Esta avaliação foi útil?Sim 8Não 7Denunciar
4,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Very nice place to work
Regional Manager (Ex-funcionário) –  Los Angeles3 de Outubro de 2012
Nice work life balance. Very good culture. Great people to work with. Company does a very nice job hiring good people and training them.
Vantagens
great training
Desvantagens
average benefits
Esta avaliação foi útil?Sim 12Não 7Denunciar
4,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Excellence is Expected
Regional Manager (Ex-funcionário) –  Tulsa, OK29 de Março de 2012
Hilti is a great company with a very strong corporate culture. They survey customers and employees every year and act survey results. Everyone is expected to live culture or 'drink the red kool-aid'. The company has exceptional training. Your performance must meet or exceed pre-set expectations, realistic or not. If you want to advance in the company, you must be willing to move around the world and/or country. Work/Life balance is a huge problem..you're expected to work all the time.
Vantagens
great people, benefits, and culture
Desvantagens
strict policies, work 60 hours a week, must be willing to move to advance
Esta avaliação foi útil?Sim 29Não 5Denunciar
4,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Great company with a dynamic culture
Regional Manager (Ex-funcionário) –  Midwest29 de Dezembro de 2011
The sales training I received over 15 years ago still serve me well as a sales manager. Although I have been through several sales training programs since, I still train my teams with the tools and cultural journey techniques I learned at Hilti.
Esta avaliação foi útil?Sim 1Não 1Denunciar

Ver mais avaliações da empresa HILTI

Tente:

Perfil Solicitado

Deseja saber mais acerca do trabalho aqui?

Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "HILTI". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.

Perguntar

Avaliação geral

4,0
Informação baseada em 739 avaliações
5271
4284
3121
237
126

Avaliação por categoria

3,7Equilíbrio entre o trabalho/vida pessoal
3,6Salário/Benefícios
3,5Estabilidade/Promoção
3,4Gerência
4,0Cultura