Avaliação de funcionário da empresa HILTI

Visualizar todas as avaliações da empresa HILTI

poor managment
Account Manager (Ex-funcionário) –  Lincoln, NE13 de Fevereiro de 2019
Decent company, but as many reviews state : if you are over 50, in sales with Hilti , "watch your back"....pay plan is more like a 3-5 year plan as it changes every year. Company expects double digit growth based on past success. However , the company has NO memory of ones past success. Anotherwords: Hilti is very much a "what have you done for me today " company. Management is often from the outside (no sales experience , yet some management experience) so management actually has absolutely no idea of what the actual day to day activities are of a typical sales person. This company likes young people who do not talk back , that they can mold to their design. I could go on yet it is futile as Hilti seems to have evryone fooled. When I retired after 32 plus years(over 35 million in sales ) ... I was given no exit interview ... just told I was just another "red shirt" easily replaced. I have been gone over 13 months and the company has gone through 4 sales people already in my old territory. This company also has too many secrets they will not share with employees. If a major change is coming that will affect your income ... you will be the last to find out . (too many secrets ) ,.....etc etc etc
Vantagens
In the 1980's : freedom to do your job
Desvantagens
weak management, poor pay

Mais avaliações dos funcionários da empresa HILTI

Empresa multinacional bem organizada
Técnico de vendas (Ex-funcionário) –  Lisboa, P115 de Outubro de 2015
Boa empresa, com muita cultura corporativa, com muito rigor no tratamento dos processos de trabalho.
Foi uma interessante experiência profissional.
Gestor de Clientes (Ex-funcionário) –  Matosinhos, P1325 de Fevereiro de 2015
Posso afirmar com toda a convicção, que ter colaborado com a Hilti Portugal, durante 15 anos, deu-me a capacidade e a possibilidade de puder atingir boas performances na área comercial.
Vantagens
Uma excelente formação profissional contínua.
Desvantagens
Boas regalias sociais.

Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "HILTI". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.

Avaliações da empresa HILTI por local