Avaliações de funcionários da empresa Teleperformance Portugal: Medewerker Klantenservice (m/v)

Encontramos 6 avaliações relacionadas à sua pesquisa. Ver todas as 143 avaliações
5,0
Equilíbrio entre trabalho e vida pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Avaliação destaque
Teleperformance Portugal selecionou isto como uma avaliação representativa
Great Chance
Callcenter Agent (Ex-funcionário) –  Lisbon1 de Julho de 2015
Teleperformance is a great company if you want to move to another country. They help you so much with things like insurance and finding a flat. Also the whole workforce stayed together and helped each other. It was a great place for me to start my time abroad.

The job was a bit difficult at the beginning but i figured out soon how i need to deal with angry customers. That improved my social skills a lot and know I can deal with all kinds of customers.

I am glad that i got a job there.
Vantagens
They are helping you a lot.
Desvantagens
a lot of difficult costumers
Esta avaliação foi útil?Sim 28Não 11Denunciar
1,0
Equilíbrio entre trabalho e vida pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Listig bedrijf
Klantenservice medewerker (Ex-funcionário) –  Lissabon5 de Novembro de 2019
Ik heb de training gevolgd wat abnormaal saai was en je haast onmogelijk je aandacht bij kon houden , je trainingsdagen waren lang van 9 tot 18 uur . Als je niet tekent krijg je geen cent uitbetaald ook je vliegtickets niet en overuren meer dan 40 uur werden niet uitbetaald . Lees goed het contract na het zijn boefjes !
Esta avaliação foi útil?Sim 6NãoDenunciar
4,0
Equilíbrio entre trabalho e vida pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Niet slecht
Customer Service (Ex-funcionário) –  Lisbonne25 de Outubro de 2019
Werken bij teleperformance is me goed meegevallen. Alles was netjes geregeld, degelijke woonst. Callcenter in buitenland is altijd wat minder betaald maar als je normaal leeft kom je zeker met rond.
Esta avaliação foi útil?Sim 3Não 1Denunciar
1,0
Equilíbrio entre trabalho e vida pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Pas pour moi
Customer service à l'étranger (Ex-funcionário) –  Lisbonne26 de Agosto de 2019
Bonne expérience à l'étranger, mais je n'était pas faite pour ce genre d'entreprise.
Esta avaliação foi útil?Sim 2NãoDenunciar
3,0
Equilíbrio entre trabalho e vida pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Losse sfeer met gezellige noch soms drukke werktoestand
Customer Care Representative, Philips NL/BE (Ex-funcionário) –  Distrito de Lisboa4 de Junho de 2019
Fijne ervaring waaruit men veel kan leren.
Een typische dag start losjes met fijne collega's / vrienden.
Ik heb geleerd dat in dergelijke corporate bedrijven dingen soms vals gespeeld worden.
Het managent bekijkt de gewone werkenden als nummers.
De cultuur draait vooral rond het komen en gaan van mensen.
Het moeilijkste daarin is omgaan met gezegde cultuur.
Het leukste is net dat alles er los maar soms ook serieus kan verlopen, afhankelijk van de werkdruk en dit word behouden door te geven en nemen.
Vantagens
Goedkope maaltijden
Desvantagens
Je bent er een nummer.
Esta avaliação foi útil?Sim 11Não 3Denunciar
4,0
Equilíbrio entre trabalho e vida pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Leuke ervaring
Klantenservice medewerker (Ex-funcionário) –  Lissabon23 de Novembro de 2016
Leuke ervaring het werken in het buitenland geen extreme werk druk en gezellige collega's
Esta avaliação foi útil?Sim 4Não 2Denunciar
3,0
Equilíbrio entre trabalho e vida pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Een internationale werkomgeving met internationale collega's
CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE (Funcionário Atual) –  Lisbon26 de Setembro de 2015
Tijdig, correct en empathisch afhandelen van vragen en klachten van de klanten van ........... Administreren, escaleren en samenwerken met andere afdelingen van ............ voor de best mogelijke oplossing voor de klant.

Ik heb geleerd dat je stemgebruik erg belangrijk is aan de telefoon.
Vantagens
Er worden veel dingen georganiseerd
Desvantagens
Het is repeterend werk
Esta avaliação foi útil?Sim 6Não 7Denunciar

Ver mais avaliações da empresa Teleperformance Portugal

Tente:

Perfil Solicitado

Deseja saber mais acerca do trabalho aqui?

Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "Teleperformance Portugal". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.

Perguntar

Avaliação geral

3,4
Informação baseada em 143 avaliações
531
447
337
211
117

Avaliação por categoria

3,3Equilíbrio entre o trabalho/vida pessoal
2,9Salário/Benefícios
2,9Estabilidade/Promoção
2,9Gerência
3,6Cultura