Avaliações de funcionários da empresa Teleperformance: Call Center Representative

Encontramos 6 avaliações relacionadas à sua pesquisa. Ver todas as 21 239 avaliações
5,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
good company to collect experience in an other country
Call Center Agent (Funcionário Atual) –  Lisbon30 de Agosto de 2019
customer support for the travelpartner Expedia
resolving of challenges
managing and planing vacations for customers
big multicultural company
often angry customers, lerned to handle stress situations
a good change to collect experience in a lovely sunny country
Vantagens
Free Apartments, relocation service, relocation support
Desvantagens
Call Center
Esta avaliação foi útil?Sim 1Não 1Denunciar
1,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
modern slavery
Call Center Agent (Ex-funcionário) –  Lisboa26 de Setembro de 2016
- promising language course - fail
- promising good salray - fail
- Teleperformance pays just the minimum salary required by the labour laws
- carrier possibilities are minimal
Desvantagens
minimum salary
Esta avaliação foi útil?Sim 15NãoDenunciar
1,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Stressful
Call Centre Agent (Ex-funcionário) –  Lisboa6 de Fevereiro de 2016
Bad work condictions for the employee. This company pays less than minimum salary. They should pay more and offer better condictions for the employees. More than 60 calleds per day
Esta avaliação foi útil?Sim 18Não 7Denunciar
4,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Fun workplace
Call Centre Operator (Ex-funcionário) –  Lisboa, P1119 de Dezembro de 2013
Outbound calls to acquire new customers, lead generation, customer support, technical support and enterprise support
Esta avaliação foi útil?Sim 1Não 7Denunciar
4,0
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Kitchern Porter
Call Center (Ex-funcionário) –  Lisbon28 de Janeiro de 2013
Hello, I arrived in London on January 15, looking for new opportunities to provide a better life for my family that was in Portugal. I want to start my career in London in any area, I want to settle down as soon as posible.
I am a committed and intelligent, so learn fast any profession, despite having no experience, I have much desire to succeed professionally and learn.
I am grateful that I be given a chance and you will not regret.
Regards,
Alexandre Monteiro
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Perfil Solicitado

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Avaliação geral

3,5
Informação baseada em 21 239 avaliações
56 014
45 857
34 922
21 986
12 460

Avaliação por categoria

3,4Equilíbrio entre o trabalho/vida pessoal
3,2Salário/Benefícios
3,2Estabilidade/Promoção
3,2Gerência
3,4Cultura

Avaliações da empresa Teleperformance por local