Avaliação de funcionário da empresa Teleperformance

Visualizar todas as avaliações da empresa Teleperformance

Cultura Corporativa
Een nummer in handen van de grootste bedrijven
Klantenservice medewerker (Ex-funcionário) –  Lissabon16 de Agosto de 2018
Slecht salaris, geen eigen inbreng, je kunt je empathisch vermogen niet inzetten want je moet een standaard riedeltje inzetten (herkenbaar als je zelf naar een klantenservice belt) de service die je geeft is dan niet authentiek en belabberd. Als je niet de kwaliteiten kan inzetten die je bezit, maar standaard teksten moet roepen ben je deze baan snel zat. Daarbij is het salaris zeer laag, wat de grote bedrijven in de hand houden samen met de politiek, ik kan mijn huur niet eens betalen bij een 32 uur werkweek. Het management luistert niet, zijn constant bezig met hun linkerhersenhelft om zoveel mogelijk te scoren, voor zichzelf hogerop komen. Belabberde communicatie en het management zelf weten niets van service, alleen maar in praten, ze praten recht wat krom is. Ware service komt uit je hart, en je hart moet je uitschakelen in deze functie.
Vantagens
geen
Desvantagens
slecht salaris
Esta avaliação foi útil?Sim 16NãoDenunciar

Mais avaliações dos funcionários da empresa Teleperformance

Cultura Corporativa
Empresa com péssimo ambiente de trabalho.
Contact center (Ex-funcionário) –  Porto Portugal27 de Setembro de 2019
Um mês de treinamento ineficiente, falta de acompanhamento nos primeiros atendimentos ao cliente, sem preocupação com qualidade do atendimento, ambiente hostil e carga horária pesada.
Esta avaliação foi útil?SimNãoDenunciar
Slechtste bedrijf ooit
Klantenservice medewerker (Ex-funcionário) –  Lissabon20 de Setembro de 2019
Het begin lijkt allemaal erg leuk, zonder enige problemen. Na een maand wanneer je gewerkt hebt blijkt het allemaal een grote grap. Bij ASOS mocht je niet met je collegas praten omdat er mensen aan het bellen waren, op de computer mag je geen andere activiteiten doen omdat je moet blijven wachten tot er weer werk is. Na 3 uur werk is er al niks meer te doen, en moet je je maar gaan vervelen. Dagen zouden zogenaamd beginnen om 9u eindstand moest je vanaf 6 uur sochtends beginnen. Ook zijn ze heel laks met salaris, ze laten je gewoon een week wachten tot je eindelijk uitbetaald krijgt. zogenaamde fouten in het systeem. 9 van de 10 appartementen zijn zo slecht en worden nooit schoongemaakt, als er iets mis mee is moet je mazzel hebben dat ze het repareren. (eerste maand zonder licht in mijn kamer gezeten omdat ze zouden komen maar nooit kwamen).
Enige positieve is dat het in Lissabon zit, en het weer ideaal is. Het bedrijf zelf heeft niks positiefs.
Vantagens
Portugal, Lissabon
Desvantagens
Het hele bedrijf is een minpunt
Esta avaliação foi útil?Sim 2NãoDenunciar
Perfil Solicitado

Deseja saber mais acerca do trabalho aqui?

Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "Teleperformance". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.

Perguntar

3,2Salário/Benefícios
3,2Estabilidade/Promoção
3,2Gerência
3,4Cultura

Avaliações da empresa Teleperformance por local