Avaliação de funcionário da empresa Teleperformance

Visualizar todas as avaliações da empresa Teleperformance

Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Do not work here
Customer service representative (Ex-funcionário) –  Lisbon13 de Janeiro de 2019
This is the worst work experience I have ever had, and I need to warn people from doing this mistake. There is plenty of other, good companies to work for both in Lisbon and around the world.

They do not care about their employees, and do not treat them as humans.

The work culture is bad, managers do not know how to manage, training for the jobs is bad, and some apartments they offer are dumps far away (while some lucky ones get great, central apartments while paying the same price).

They kick people out of their apartments and fire people with no warning or negotiation - you will simply just get an email. I saw people ending up being stuck in a foreign country because of this company, and that's scary. The HR do not do their job, and you get no help. It can take month before you get answer at the simplest questions. So if the manager or trainer do not like you, bad luck.

They did not pick me up at the airport as planned, they did not care that my roommates boyfriend was living at our apartment and stole my food etc., my first work day the manager did not know I was coming. The list is endless..
Vantagens
Zero
Esta avaliação foi útil?Sim 32Não 2Denunciar

Mais avaliações dos funcionários da empresa Teleperformance

Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
Arbetsmiljö
Customer service - Kundtjänst (Ex-funcionário) –  Distrito de Lisboa27 de Maio de 2019
En arbetsplats där det händer många saker samtidigt .
Vantagens
Utlandet
Desvantagens
Företaget är långsamma när det gäller att få hjälp med privata ärende
Esta avaliação foi útil?SimNãoDenunciar
Equilíbrio entre Trabalho/Vida Pessoal
Salário/Benefícios
Estabilidade/Promoção
Gerência
Cultura Corporativa
klantenservice medewerker
Klantenservice medewerker (Ex-funcionário) –  lissabon9 de Abril de 2019
Te weinig werk veel problemen met betalingen en reis problemen
Vantagens
woning
Desvantagens
betalingen
Esta avaliação foi útil?Sim 2Não 1Denunciar
Perfil Solicitado

Deseja saber mais acerca do trabalho aqui?

Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "Teleperformance". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.

Perguntar

Avaliação geral

3,5
Informação baseada em 19 052 avaliações
55 401
45 334
34 495
21 782
12 040

Avaliação por categoria

3,4Equilíbrio entre o trabalho/vida pessoal
3,2Salário/Benefícios
3,3Estabilidade/Promoção
3,2Gerência
3,4Cultura

Avaliações da empresa Teleperformance por local