Avaliação de funcionário da empresa Teleperformance

Visualizar todas as avaliações da empresa Teleperformance

Cultura Corporativa
Good place to work in Portugal
stuff member (Funcionário Atual) –  Lisboa, Distrito de Lisboa13 de Fevereiro de 2019
I work here almost for 3 years and I live in corporate house own by company. Everything is ok and i got promoted. I think im lucky with my roommates and we live in city center
Vantagens
free apartment, possibility to grow, free tickets home
Desvantagens
salary
Esta avaliação foi útil?Sim 8Não 7Denunciar
Resposta oficial de Teleperformance
26 de Fevereiro de 2019

We're happy that you're enjoying your stay at Teleperformance. Our goal is to provide our employees a nurturing and fun environment wherein they are given career opportunities while enjoying their job. Have an awesome day!

Mais avaliações dos funcionários da empresa Teleperformance

Cultura Corporativa
Empresa com péssimo ambiente de trabalho.
Contact center (Ex-funcionário) –  Porto Portugal27 de Setembro de 2019
Um mês de treinamento ineficiente, falta de acompanhamento nos primeiros atendimentos ao cliente, sem preocupação com qualidade do atendimento, ambiente hostil e carga horária pesada.
Esta avaliação foi útil?SimNãoDenunciar
Slechtste bedrijf ooit
Klantenservice medewerker (Ex-funcionário) –  Lissabon20 de Setembro de 2019
Het begin lijkt allemaal erg leuk, zonder enige problemen. Na een maand wanneer je gewerkt hebt blijkt het allemaal een grote grap. Bij ASOS mocht je niet met je collegas praten omdat er mensen aan het bellen waren, op de computer mag je geen andere activiteiten doen omdat je moet blijven wachten tot er weer werk is. Na 3 uur werk is er al niks meer te doen, en moet je je maar gaan vervelen. Dagen zouden zogenaamd beginnen om 9u eindstand moest je vanaf 6 uur sochtends beginnen. Ook zijn ze heel laks met salaris, ze laten je gewoon een week wachten tot je eindelijk uitbetaald krijgt. zogenaamde fouten in het systeem. 9 van de 10 appartementen zijn zo slecht en worden nooit schoongemaakt, als er iets mis mee is moet je mazzel hebben dat ze het repareren. (eerste maand zonder licht in mijn kamer gezeten omdat ze zouden komen maar nooit kwamen).
Enige positieve is dat het in Lissabon zit, en het weer ideaal is. Het bedrijf zelf heeft niks positiefs.
Vantagens
Portugal, Lissabon
Desvantagens
Het hele bedrijf is een minpunt
Esta avaliação foi útil?Sim 2NãoDenunciar
Perfil Solicitado

Deseja saber mais acerca do trabalho aqui?

Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "Teleperformance". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.

Perguntar

3,2Salário/Benefícios
3,2Estabilidade/Promoção
3,2Gerência
3,4Cultura

Avaliações da empresa Teleperformance por local